Citat "Of the day"

08/08/2010

"Søvn er en dårlig erstatning for Kaffe .."

mandag den 27. september 2010

Hej jeg er doven :P

The title Pretty much says it all. Jeg er sku for doven til at blogge :P Men nu har jeg sat billeder ind ;) Men kronologisk skal man starte fra bunden ... :-x Jeg ligger godt i alle mine fag, især kunst, hvor jeg blandt de rigtig gode, eller det siger de andre ihvertfald :P Jeg skriver programmer som et af mine fag. ( Skal testes på fredag, PUHA det er bare nørdet sir jeg jer!) Jeg er ved at starte et band, vi har snart møde, vi får hjælp af skolens musik lærer, og vi får et lokale med udstyr til rådighed ^^! JA, jeg er bleven en Taylor Swift fan (Sorry) men hendes sange er faktisk gode, specielt da de er så nemme at lære på Guitar. SÅ jeg spiller lidt guitar hernede :) Jeg var på Bar den første fredag, det gik ik godt, Jeg kastede op for første gang på gr. af alochol ( ja og cigaretter, men jeg ryger ikke når jeg har hjernen tændt! De frastødder mig!!) .. Kristina kan fortælle jer detaljer :P Så var der Pige aften hos Natalie :) Og så var der fest her i Fredags hos en af mine venner som hedder Charles, han inviterede mig personligt, men jeg takkede pænt nej. Der var dog mange andre som tog med ;) Jeg har mine grunde :) Desuden var der BBQ hos mig, med familien :D! Her på Fredag skal jeg ud og "Clubbe" ( her tjekker man næsten aldrig ID, så det ret nice :P ) Jeg får en veninde hjem imorgen hun hedder Arina, hun er meget sød, passer sine lektier, og kan spille alle insrumenter :P Hende er jeg spasser med ^^ Nåh ja, jeg var os i byen Cannes, der var en Butik " Pinkie" !! den ELSKER JEG, ( den spillede btw, Ginger Ninja- Sunshine :P!) Den har tøj som er mig. Jeg var os i Mango og overvejede at køve noget til Ztina, ( Din ugle trøje kommer jo derfra. :P) men det sku egentlig ret dyrt. Jeg er stadig "In- Love" Med Aaron, men der er drenge som er hotte som duden fra " Angus, Thongs and perfect snogging" BOGSTAVLIGT. Peace out.










1 kommentar:

  1. Det lyder som om du har det godt. Og det er vigtigst for mig :)
    Og hey. Taylor Swift er slet ikke så dårlig, nej ;)

    SvarSlet